kaptenisabelle.blogg.se

Bakis

Kategori: Allmänt

I fredags åkte jag hem till Linköping för att hälsa på lite. Jag stannade bara till lördagseftermiddagen men hann ändå med mamma, Theza med familj, frukost hos Niklas och en liten sväng hos Lotti där Emma var med barnen. Det var helt underbart att få komma hem lite och kunna komma tillbaka på lördagen så inte hela helgen försvann till det. På lördagskvällen i Växjö blev det grill och alkohol med gänget, mer alkohol än grill dock. Så idag mår man som man gör.
 
Har ju då fortfarande inte helt förstått mig på Mac-datorers bildsystem efter typ 5 år med den här datorn, så hittade bilder nu som jag inte sett på länge. Bjussar lite på dom, eftersom jag är så givmild. Mest selfies på mig, eftersom jag är egenkär.
 
 
Min gamle vapendragare Johan <3. Vi hängde typ varenda vaken minut på dygnet, mest var det plugg men också mycket annat kul. 
 
 
Insåg precis att jag levt sektlivet innan, sorry for otroheten gänget </3 Låt mig presentera delar av min gamla sekt: Andreas, Johnny (Johan), Leo, Alex och Lotta. 
 
 
Jag TROR att den här bilden är från första gången jag och Niklas hängde? Eller? Det är iallafall den första bilden jag har på honom. 
För dom som inte vet det så lärde vi känna varandra på en fest. Vi gick i samma klass på basåret, men eftersom det var typ 100 pers så var vi indelade i mindre klasser så då hamnade vi inte i samma "mini-klass". Sen på en fest/utekväll hamnade jag bredvid Lotta och Niklas. Det första Niklas sa till mig var när jag presenterade mig med "Isabelle", och han sa "Bengtsson, eller hur?". Once a stalker always a stalker. Jag, Lotta, Niklas och Julia bestämde att vi skulle ses dagen därpå och käka tacos, vilket vi gjorde. And that's the story of how Niklas became my friend!
 
 
Här var jag nyklippt och hade inte hunnit börja hata håret än.
 
 
Åldrades typ 15 år med den frisyren, fyfan.
 
 
De dagarna då jag tyckte håret såg okej ut var få, men de fanns!
 
 
Tacka vet jag när håret började bli lite längre. Älskade den här frisyren och färgen. Det var också under en period då jag sminkade mig mer till vardags än jag gör till fest nu haha, blev inspirerad av Bachan. 
 
 
Biljetterna till första vändan till Palau bokades!
 
 
Ett tag där åkte jag hem en hel del, hängde hos Nikki-G i hans lägenhet. Han var långhårig och hade en fånig lite tofs mitt på skallen.
 
Jaha det var allt för denna gången, ses snart igen!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: