kaptenisabelle.blogg.se

Snart 2019

Kategori: Allmänt

Ibland blir jag frustrerad på Ewe för att hon inte bloggar, men inser att det var längre sen jag bloggade så jag får uppdatera här så att jag kan gnälla på henne med gott samvete. 
 
Livet just nu består av plugg, plugg, julfirande och plugg. På fredag ska vår stora uppgift in (skjut mig), så det är på sluttampen nu. Sen är det en liten uppgift kvar som ska skrivas, och två seminarium och sen... tar jag examen?? Hur hände det? Vart tog 3,5 år vägen? 
 
Det har hänt så himla mycket sen jag flyttade till Växjö. Jag har träffat så många fina vänner, träffade en fåne som heter Anton, har bott på 4 olika ställen, skaffat katt och hund och köpt bil. Har ju också förlovat mig! Har haft jobb, och nu har jag fått fast tjänst i Uppvidinge, på samma ställe som Matilda. Det känns läskigt att ett nytt kapitel i livet börjar om mindre än 1 månad, men det känns också spännande! Ska bli skönt att slippa spräcka budgeten varje månad, heh. 
 
Men vad bra man har det ändå. Trots att jag levt på csn och sommarjobbspengar alldeles för länge nu har jag ändå kunnat gå på flera konserter i storstäderna, åka till London med vännerna, två turer till Palau, en resa till fjällen med sekten. 
 
Vi får se när jag kikar in här nästa gång. Om ett halvår kanske? *blink blink* 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: