kaptenisabelle.blogg.se

Kikar in för att säga hej

Kategori: Allmänt

Har haft en konstant känsla av ångest i kroppen i några veckor nu. Har försökt förstå den lite mer på sistone, se mönster osv. Än så länge har jag inte hittat någon egentligen orsak eller sett något mönster, det är liksom bara en känsla av att något är fel. Det är oftast inget specifikt jag har ångest över, utan bara en allmän känsla som sen övergår i specifika saker. MEN. Tänkte lista lite saker som faktiskt är väldigt bra för tillfället.
 
  • Att skriva uppsats med Lollo. Det är helt underbart att trots allt jädra krigande och hårslit så får vi stora skrattattacker i princip varje dag.
  • Att solen och värmen är hääääääär.
  • Att det är mindre än en månad tills vi åker till Palau.
  • Att jag faktiskt lyckats hålla mina nya rutiner som jag har på morgon och kväll (med typ hudrengöring osv)(inte för att det verkar hjälpa min hy men ändå)
  • Att jag kanske faktiskt kommer lyckas sluta snusa den här gången. Snart är det en vecka sen! Har kanske tagit 4 snus på den här tiden men har gjort en deal med Anton nu så jag hoppas att det ska hjälpa, heh.
  • Att min piercing i örat snart har läkt. Det gör fortfarande lite ont när jag ligger på det örat men annars är det typ läkt!
Nu är det dags att sova för imorgon ska det pluggas. Och på kvällen blir det grillning med Lollo och Lood! 
 
(En annan bra fråga är ju varför jag slutat ta bilder, hur ska jag då kunna lägga upp något här. Bjuder på de senaste 3 bilderna jag tagit)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: