kaptenisabelle.blogg.se

Hello. It's me.

Kategori: Allmänt

Tack Louise för din stora insats igår. Jag har fått feedback och den uppskattades av många. (Dvs dom som satt med när du skrev det). 
 
Själv har jag precis hittat tillbaka till livet efter nästan en vecka av dödlig förkylning. Så påsken blev ju superkul för min del (Lol gjorde ändå inget annorlunda mot vad jag skulle gjort om jag var frisk.)
 
Annars är det uppsatsskrivande som står på schemat för det mesta. Och hockey. Som Lollo skrev så hoppas vi att Lakers ska spöa Malmö nu, ta revansch för förra året. 
 
Förutom hockey och plugg fördriver jag tiden med Far Cry 5, kdraman och att drömma mig bort till Palau. Skäller lite på Eira för att hon mördar mina pelargoner (subtil pik från Lollo igår angående det). 
 
Det var allt för denna gången! Bjur på lite bilder från senaste tiden också. Puss Hej
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: