kaptenisabelle.blogg.se

Låt Skåne bli danskt igen

Kategori: Allmänt

Tjena! Detta är ett gästinlägg skrivet av en trogen läsare av denna blogg. Kan även beskrivas som uppsatsskrivarkompis plus impulspiercing- och tatueringskompis. 
 
 
 
Lite fina bilder: 
 
 
 
Om jag skulle beskriva mig med en k-popperson skulle det vara chen i EXO. Se bild nedan. 
 
 
 
Om mig. Jag är bra på att ge peptalks.
 
Gillar växter:  
 
En gång i tiden var jag hundrädd. Sedan skaffade Isabelle och Granis en liten filur kallad Samsar:
 
 
Umgås mest med sekten. Gillar dem väldigt mycket. . 
 
 
Gillar också att prata om sekten högt på allmänna platser så folk blir förvirrade. Är hon med i en sekt??
 
Nu börjar folk omkring mig klaga på att jag inte lägger upp detta inlägg. Så därför ska jag skriva lite till. 
 
Här kommer en shoutout på min coola katt Colin (han förbrukar inte särskilt många pelargoner om man ser till snittet för katterna i sekten): 
 
 
Just nu hoppas vi på att Lakers ska krossa Malmö totalt. 
 
Min "lista" i  är följande: 
1 Sam
2 Joel 
3 Elias 
4 Rasmussen
 
Nej nu är det dags att tänka på refrängen. Tack för denna möjlighet Isabelle Bengtsson. Ingen kan fylla dina bloggarskor men det var kul att gästa här. 
 
Hej svejs på er!
 

Kommentarer

  • Ewe säger:

    Bra inlägg

    2018-04-02 | 21:47:53

Kommentera inlägget här: