kaptenisabelle.blogg.se

Tittut

Kategori: Allmänt

Nämen halleloj.
 
Vad händer med tiden egentligen. Hur kan vi vara typ halvvägs in i maj. Det är alltså mindre än två veckor tills uppsatsen ska in, och bara lite mer än 3 veckor tills vi åker till Palau.
 
Hade planerat massor av saker jag skulle blogga om men nu är allt puts väck. Det är lite så det är för tillfället, tankarna är överallt och ingenstans. Tar verkligen en dag i taget för att hålla ångesten i schack, så fort jag tänker mer än en dag i förväg så kommer den som ett brev på posten. I vanlig ordning gnällde jag till Ewe om det, allt jobbigt jag har framför mig, att så fort en jobbig sak är över så kommer det komma något nytt. Då sa hon något i stil med att när jag är i de sakerna så kommer ju det som är jobbigt nu vara över. Så jag jobbar på det, att ta en sak i taget. Just nu behöver jag det för att inte drunkna.
 
Ps hur fin är inte ewe som inte bara står ut med allt mitt gnäll (som för tillfället är ganska frekvent), utan också alltid vet precis vad hon ska säga för att jag ska må bättre. Vad skulle jag göra utan henne. 
 
 
 
 
Fick den här bilden av Ewe att titta på när jag känner press osv. Ewe is da real mvp 

Kommentarer

  • fåret herself säger:

    man blir som man umgås, som jag brukar säga <3

    2018-05-15 | 19:39:54

Kommentera inlägget här: